Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Väldigt bra helg

Av jessica larsson - 11 juni 2011 12:59

Igår var det studenten och min Älskade, duktiga lillasyster tog den.. äntligen var skolan slut för henne, hon var så otroligt fin igår, världens vackraste lillasyster..

Men gud vad varmt det var man blir ju helt slut av den här värmen, men när vi äntligen kom hem så satt Tobias och Pontus och drack öl så jag,Sandra och Linda tog några öl oxå så vi blev lite på fyllan vi oxå och bara satt å skratta.. En riktigt bra kväll..  Vincent sov så gott i sin vagn..


Ikväll blir det grillnig med hela familjen plus Björn och Gerty så det lär bli några Öl ikväll oxå... Så roligt att Linda är nere på gotland oxå så hela familjen är samlad..


Måste ta mej till fårö nån dag oxå för min lilla Essi har ju fått föl som ska heta Kingstone, så jag måste hem dit och mysa med han, men vi ska försöka flytta över dom hit så¨fort som möjligt så att jag kan få pyssla lite med han och ta hand om mamma Essi :)   Zenia och Toffiee är ju redan här på fårösund, dom går i en hage vid ducker men jag ska fråga Anna Jonsson om hon vill köra in Toffiee för lite pengar, hon är så duktigt på sånt och jag har inte riktigt tid att försöka göra det själv just nu.. så det hoppas jag att Anna vill göra :)


nej nu får jag torka klart golven sen gå ut och lägga mej å sola med systrarna..


Älskar min familj <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards