Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

5 Juli

Av jessica larsson - 5 juli 2011 17:22

Idag ringde en läkare som hette Calle johansson å han berättade hur Vincents ultraljudet såg ut å så, å allt såg jätte bra ut :)  väldigt skönt att höra...  blodtrycket var bra oxå men Ekg hade han inte fått sett så det kunde han inte svara på men det var nog bra det oxå.. så frågade jag han om Vincent skulle träffa BVC läkaren oxå eftersom han nu redan har kontakt med sin hjärtläkare Tomas johansson men det tyckte han att han skulle göra så nu måste jag ringa till Ann på Bvc å säga det så att han kan få en tid vid deras läkare oxå..


Idag har vi inte gjort så mycket, min mormor har varit här å hjälpt mej sätta upp en kattfälla vid ducker så att jag kan få tagi bricki lee så jag kan få klippa henne å få hit henne.. strellan han jag redan fått hit å gynter tog jag hit men han gick tillbaks till ducker så jag måste hämta han igen..


Mormor berättade att min kusin Johan skulle spela på åminne på lördag s jag tänkte höra med Pontus om vi ska dit å lyssna på han, skulle vara roligt..

Om pontus nu kom hem nån gång, nu när han jobbar för pappa så ser man han inte så mycket vilket är lite tråkigt, man är ju bortskämd med att han jobbat så lite å varit ledig så mycket men han tycker det är roligt å jobba, han är så lik min pappa båda vill jobba jämt för dom älskar pengar Å då kan dom köpa massa skit,sen har dom samma humör hihi..t.ex tappar pontus bort något då är det mitt fel, då har jag lagt bort de å så är pappa mot mamma oxå, å går hunden framför pontus men lite för sakta så blir han tokig å så blir pappa oxå mot deras hundar då ska dom säljas å allt typ hehe..å sånt man inte tjänar pengar på är onödigt:)

Sen ska ju pappa lära upp han å köra grävmaskin å det är något Pontus har sagt enda sen vi träffades att han velat göra så nu har han chansen å pappa tror att Pontus kommer bli väldigt duktig på de.. 


Lägger upp lite bilder på sånt som betyder mycket..


  Vår underbara Son med världens finaste leende :)


 

Finast i världen  

Husse Å Doris Myser :)

Doris vår underbara hund

Ajjli Sandras pink hund som älskar att pinka uppe vid oss :) 


Ajjli Å Doris har en pratstund 

Vårt underbara hus som vi bor i, finns en del till av huset på baksidan, nedervåningen bor sandra å tobias å på övervåningen bor jag å Pontus 

Essi med Föl.. Mina hästar är väldigt dyrbara vilket stör Pontus hehe

Min otroligt duktiga lillasyster på sin student mellan mamma å pappa

Sandra, Linda och mamma..


Älskar allt på dom här bildern väldigt mycket.. tyvärr har jag inga bilder på dom andra hästarna på denna dator å Pontus vägrar ju vara med på kort så han har jag inte heller nån bild på, förutom när han somna på midsommar hihi 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards