Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Längtar till helgen

Av jessica larsson - 19 juli 2011 19:43

Wiiiiiii i helgen kommer Linda och Erik ner, vad jag å Vincent längtar..

alltid lika roligt när Linda kommer hem, man träffar ju inte henne så ofta längre så man saknar ju henne så mycket...

Så på fredag blir det nog några glas vin å lite god mat, Vincent ska vara med sin mormor på fårö å sova över där, kommer kännas jätte konstigt att inte ha han hemma men det blir nog bra. han får det nog roligt på fårö med alla hundarna :)


i fredags var vi i slite vid bvc tanten för Vincent var så rosslig å eftersom han hade en lite dålig start så ville dom lyssna på han men det var inget.. men han ska dit nu på fredag igen för att träffa läkaren som finns där oxå, jag trodde först inte att han skulle behöva träffa barnläkaren i slite eftersom dom i visby har rätt bra koll på han men dom i visby tyckte att han skulle träffa bvc-läkaren oxå precis som andra barn.. så det är väl bra, men det hade varit skönast om han hade en å samma läkare eftersom han har varit med om lite..

Vincent vägde i fredag 6440 och är 63lång  han är en riktigt stor kille nu, orkar ju knappt gå å bära på han :D


igår skulle vi åka å blåsa glas men Sandra var ju så klantig å slog sin hand rätt igenom ett fönster här hemma så vi fick åka till slite å köpa saker så vi kunde plåstra om henne, hon lyckades skära sej rätt bra i handleden så det var blod överallt men vi lyckades få stopp på de.

Så vi får se om vi åker å blåser glas imorgon istället


Alltså gud vad jag saknar att få jobba, jag saknar alla galen skaper å bus på sundet :) hoppas dom saknar mej oxå :) men jag älskar att vara hemma med våran lilla Vincent oxå för det händer så mycket roligt med han hela tiden nu.. han är typ alltid glad, förutom igår när jag skulle byta på han å sjöng att han hade världens finaste rumpa, han blev helt sjukt arg så fick jag inte sjunga :)


Fick pengar igår från F-kassan för dom där 2 Veckorn i lund å 1 vecka på visby lasarett. alltså jag blir så sur på dom för det är typ lite mer än en å halv månad sen vi skickade in dom där papprena å jag fick pengar nu för att jag ringde till dom i fredags å frågade vad som tog sån tid å då hade dom inte ens tagit tagi de. Pontus har ännu inte fått sina pengar så jag måste ringa till dom imorgon igen.. jag fattar inte varför dom sölar så hemskt, alltså vi kom ju efter med hyra å sånt för att vi inte hade någe pengar, nu var inte hyran ett sånt stort problem för pappa var snäll å lät oss slippa betala hyra den månaden men ändå, tänk om vi inte hade hyrt att pappa liksom hur hade det blivit då..


Nu ska jag å vincent lägga oss på soffan å se tv..


Älskar min lilla familj såå mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards