Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Lite av varje..

Av jessica larsson - 29 augusti 2011 17:45

Jag är verkligen såå dålig på att skriva här, jag måste bättra mej..


Jag sitter här på fårö å tittar på Vince när han ligger på bordet å nästan vänder på sej, han är så duktigt.. men oj oj vilket humör min son har börjat få, han har kommit på att skriker jag så får jag som jag vill.. så han vägrar sova på dagarna nu mera å i bland inte på nätterna heller :)

Jag å Sandra ska bo på fårö hela veckan för mamma å pappa är bort resta med Curt å Anna. mamma har ju två hundar som önskar livet ur varandra så vi har delat på dom å får ha koll hela tiden, väldigt jobbigt...


Kommer vara jobbigt att inte få sova hemma på hela veckan, saknar redan Pontus jätte mycket.. men jag tror han kommer ut imorgon å hälsar på..


Jag måste säga att jag älskar min Iphone 4, å nu när man har skaffat sej ett Itunes konto så kommer jag bli fattig :)  Å en sak till jag älskar Gossip Girl, Pontus morbro har laddat ner alla avsnitt till mej så det är mycket gossip girl nu :)

Chuck Bass (Ed Westwick må vara den sexigaste mannen i världen förutom Pontus å nikki sixx då :).. Man måste nästan se gossip girl för att förstå varför han är så het :)


I lördags var vi nere en snabbis på marknaden, jag köpte strumpor som vanligt, men vi åkte typ lika fort som vi kom för pontus skulle jobba. Vad ovanligt va? jag måste vara en underbar tjej som låter han jobba så mycket. men skulle jag säga ifrån så får jag väl pappa efter mej och pontus så för fridens skulle så får han jobba hur mycket han vill bara han är glad när han kommer hem..


åååå får inte glömma; Vince har börjat äta gröt, han är ju inte så förtjust i den där modersmjölksersättningen så jag har börjat ge han lite gröt å sånt.. så får han messmör på gröten vilket han älskar men det är mest för att det är bra för magen.. 

 Å snart är han fyra månader oxå, tiden går så himla fort.. vi går liksom in i september, sommaren är liksom slut :(  

Mamma får nog ha vince nån natt så att jag kan få åka in till visby å ta en krogrunda med Marie innan det blir för kallt, det hade varit väldigt roligt. saknar marie å michaela väldigt mycket.


Nej nu ska vi se om vi hittar nån bra låt på Itunes som vince vill att hans mamma ska köpa :)


Lägger in nån bild på min Vince Prins..         Det är inte lätt å ge nån gröt som gärna äter på sina händer samtidigt :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards