Alla inlägg under december 2011

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.


Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott..

Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyssna lite på han..

Dom på barnavdelningen har sagt att får han feber å sånt så ska vi ta kontakt med dom el BVC

Å sist han blev så förkyld å kräktes upp all mat hela tiden så åkte vi till akuten å dom sa samma sak..

Men sjuk måste han ju bli i bland..


Nu är det inte långt kvar till jul, alla julklappar är så gott som klara för utom pappas då, jag hade beställt en bok till han om andra världskriget tror ni inte att han hade köpt den från nåns jultidningar då?

Så jag får skicka tillbaks den å hitta på något annat..


På julafton ska vi först åka till Pontus föräldrar å fira jul sen åker vi nog hem hit igen å firar lite innan mamma å Sandra ska jobba natt.

Vi har bestämt oss för att fira jul här på juldagen å då kommer mormor, morfar å farmor oxå..

Många kommer vi bli iaf så vi ska fira här på broungs, ska bli väldigt trevligt..

Ska göra i ordning gäst rummet till mamma å pappa å alla deras hundar oxå :)

på onsdag ska vi baka allt till jul, en hel del :) vad jag längtar till julafton nu.. Vincents första jul :)

Å Linda kommer hem å hälsar på oxå. Wiiiii


På lördag ska jag jobba igen, så roligt å skönt att få börja jobba lite igen.

Jag älskar att vara hemma med Vincent men man måste få träffa vuxna ibland oxå.


Jag har en liten mus i mitt kök oxå, jag är livrädd för dom. Spindlar å möss jag får panik.

Hade ju först musen i sovrummt å då vägrade jag sova här sen flyttade han till köket.

Han satt mitt på golvet i köket för nån kväll sen å både katten å hunden var där men dom fattade inget.

Jag jagade upp Pontus som inte blev glad så det kommer jag inte göra igen :)

Mamma var här dagen efter å lämnade råttfällor iaf men tror ni inte att den där lilla musen lyckas sno osten?

två gånger har han gjort det nu, han är smart..


Nej om jag skulle ta å komma på nån mat så det är klart till Pontus kommer hem..

Han ska faktiskt hjälpa mej i stallet idag, jag har så ont i ryggen å huvudet..

Å mina treo är slut, Pontus måste köpa det sen.


Älskar min Vincent så mkt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards