Alla inlägg under juni 2012

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!


vet bara inte riktigt vad jag ska skriva.

idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mitt liv eller dom jobbigaste veckorna i mitt liv... tur dom är så otroligt duktiga i Lund.. och att vincent har en otroligt duktig hjärt läkare här på gotland..

kan skriva nu efter ett år att vincent är som vilket barn som helst, har aldrig märkt något på han..

Vi var dock på hjärtkoll för en månad sen och allt såg bra ut, det lilla han såg, vincent var så ledsen så det var svårt att få några kloka bilder.. så var vi på 1års koll då var thomas johansson där som har koll på vincents hjärta och han bestämde att vi skulle göra en ny koll på hjärta med ultraljud eftersom han var så ledsen sist.. och han prata om att han höre blåsljuden så bra och då blev jag lite orolig så dom gör väl en extra koll för att lugna oss föräldrar..

känns skönt..


Gick tillbaks för att läsa mina första blogg inlägg förut, kunde inte läsa dom. blev typ tårögd direkt.. inte att det står något hemskt men det var en jobbig tid..


Min stora killa har börjat på dagis och jag ska börja jobba till midsommar..

Nej ska bada min lilla prins nu.. jag har världens gladaste och finaste unge..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards