Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Äntligen

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.!

får se om Doris blir lugnare nu när hon kommer hem, hon har varit så rastlös å bitit på alla här hemma på fårö å jagat getterna flera gånger sist kämpade jag å sandra som dårar att få tagi henne tillslut kastade sandra sej över geten då stannade Doris.. Olydiga hund..


En tjej från visby lasarett ringde idag Vincent ska in på fredag å göra ett ultraljud,EKG och blodtryck..  sen efter det så blir det den eviga väntan på att få svar på om allt såg bra ut..hade varit skönare om man fick svar på allt med en gång.. Våran lilla Vince prins.. hoppas han kommer vara på bra humör när dom gör ultraljudet,sist dom gjorde de så gick det jätte bra om han fick ligga i sin vagn men gången innan så var han arg som ett BI..


Pontus fyller år på Lördag måste handla hem allt till smörgåstårtorna, får göra det på fredag oxå å så måste jag hämta hans present oxå.. hoppas han blir glad över det jag köpt till han.. hoppas hoppas..


ska beställa lite kläder till vince idag tänkte jag, han måste ha en höst jacka å lite, tur internet finns.. tänkte egentligen beställa lite kläder till mej själv oxå men det får nog vänta tills nästa månad.. försäkringskassan är ju väldigt snåla med pengar :) men jag får väl skylla mej själv när jag inte tar betalt för varje dag, valde ju att bara få pengar för veckodagarna så att jag kanske kunde jobba nån helg. å så sparar jag några dagar på de..


Imorgon ska vi å fira Vincents farfar, det ska bli trevligt å så får vince träffa sin farmor å farfar lite, det blir inte så ofta.. men det blir tyvärr så när jag inte har körkort å pontus jobbar så mycket.. annars hade man säkert haft lite bättre kontakt med dom, väldigt synd.. jag får se till å ta det där körkortet nån gång, vilket oxå är svårt när pontus jämt jobbar å inte vill vara hemma med vincent själv.. men det blir nog bättre de med.. så fort han blivit lite äldre så kan nog pontus ha han själv sen..


nej nu ska jag se om jag kan hitta en jacka till vince prins..


Öj förresten Vince har skrattat högt några gånger nu, men han gör det typ bara åt pontus.. :)


Älskar min familj så himla myckat..

Älskar min Pontus såå mycket, å jag älskar han ännu mer när han köper fina blommor till mej hihi..


     Dom här rosorna fick jag i fredag å dom är typ ännu lika fina.. fick en sån här bukett veckan inna oxå men då var det liljor..å jag älskar liljor,, om vi nån gång gifter oss så ska det vara liljor överallt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 31 augusti 2011 18:17

som sagt jag ska bli bättre på att skriva här..   Dagarna blir verkligen långa här på Fårö, sandra jobbar ju så långa dagar oxå men imorgon är hon ledig :) Igår var Pontus ute en stund å åt mat, jag gjorde risotto å kyckling blev riktigt gott.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards