Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Hundar å Fårö

Av jessica larsson - 31 augusti 2011 18:17

som sagt jag ska bli bättre på att skriva här..


Dagarna blir verkligen långa här på Fårö, sandra jobbar ju så långa dagar oxå men imorgon är hon ledig :)

Igår var Pontus ute en stund å åt mat, jag gjorde risotto å kyckling blev riktigt gott..


men lite tidigare på dagen så fick jag jaga Doris (hunden) jag kan säga att jag var helt sjukt arg, hon jagade mammas getter, dom går ihop med lammen men doris skiter totalt i lammen å jagar bara getterna, hon hängde typ i halsen på den ena,  jag har nog inte sprungit så mycket på bra länge åååå vad arg jag var, så nu får hon inte gå ut löst.. fattar inte varför hon hatar getterna så mycket, så konstigt..

Å jag har varit så irriterad på alla hundar idag oxå för så fort vince somnar då vaknar alla hundar å då ska det lekas å skällas å hållas på å jag kan inte släppa ut alla hundar samtidigt för doris jagar getter å rulla å elsa vill döda varandra.. Tänk om alla hundar var som svante, den stora björnen, genom snäll å bara ligger ute på trappan hela dagrna , ska se om jag hittar nån bild på lägga in på han så ni kan få se en stor hund..


Hoppas Pontus kommer ut imorgon saknar han så mycket, i helgen får man ju inte träffa han så mycket för då ska han ta förarbevis på grävare.. mamma å pappa kommer hem på tisdag så då får jag flytta hem igen å sova i min säng å väcka Pontus på nätterna igen när jag har mardrömmar om spindlar :)


Mina Gossip girl avsnitt är slut, har typ nästan lite panik.. Så Tobias om du läser det här så är du den enda som kan bota min panik :D


Snart fyller Pontus år, å jag vet ännu inte vad jag ska köpa till han :s  får kolla runt lite på nätet..  Lilla Siri ska ju döpas på pontus födelsedag så vi kommer tyvärr inte gå på dopet men en doppresent måste hon självklart få ändå så jag försöker komma på vad vi ska ge henne.. inte lätt, man vill ju ge henne något som man hoppas att hon inte får från någon annan..       


en bild på svant var de jaa

      Det blev en på Vince oxå för han är så underbart söt.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards