Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Söndag..

Av jessica larsson - 12 juni 2011 17:41

Nu har Linda åkt hem vilket är väldigt tråkigt, det är så roligt när vi alla är samlade.. Men hon kommer nog ner snart igen, hon är ju galen i Vincent, jag har knappt hållt han den här helgen för att Linda har lånat han..


Vilket väder det blev igår kväll, jag tycker att det är lite läskigt när dte blir såna åskväder men Pontus tycker att dte är mysigt.. så jag somna inte förns sent i natt..

Vi grillade igår kväll oxå väldans gott, sen när mamma,pappa,Gerty och björn hade åkt hem så satt jag,Sandra,Linda,Pontus och Tobias å kolla på massa bilder som Tobias hade på sin datorn, massa från min student och kräftskivan å de, vi är verkligen lustiga familjen.. jag skratta så jag grät när vi tittade på bildena


Pappa var här precis och åt, jag stekte färsk potatis och värmde på kött från igår till han sen somnade han på soffan en stund.. Han är bra trött min far..


Vincent växer som bara den, jag har fått rensa ur han kläder nu och fick ihop en hel papperskasse med kläder som han inte kan ha längre så jag ska se om jag ka hitta lite fna kläder å beställa till han.. mamma köpte en babybjörn till mej i fredags så nu bär jag med mej Vincent överallt :) det gör lite ont i axlarna nu i början men det vänjer jag mej väl med..


Pontus är å jobbar som vanligt, så roligt för han pussar alltid mej hejdå innan han åker bara för att se att jag inte är sur, men han får liksom jobba hur mycket han vill bara han orkar och kommer hem glad..

Jag är verkligen så glad över att jag träffade Pontus, för det första så är jag verkligen så himla kär i han och sen gör han mej så lycklig..

Visst vi kan ha våra stunder men vi är som gjorda för varandra eftersom vi står ut med varandra för vi båda två kan bli tjuriga och ha ett hemskans humör :D

bara att han står ut med mej är helt underbart för jag är inte lätt alla gånger och utan Pontus så hade jag aldrig haft en sån fin son.. Men som sagt han gör verkligen mej lycklig.. Sen är han ju så himla snygg oxå min Pontus *Tihi*


I fredags när vi var på maddes studentmiddag så visade Linda ett klipp på youtube på en full bebis, alltså bebisen är inte full på riktigt, det är tydligen en pappa som har filmat och klippt ihop på sin pappaledighet, men den videon är helt sjukt rolig, han har verkligen klippt ihop så bra.. jag lägger ut adressen till det klippet så att ni får se, men det kanske bara är jag som tycker att det är roligt, eller min familj..  http://www.youtube.com/watch?v=cds7lSHawAw


Nu ska jag och Vincent hoppa kläder på nätet..


Älskar min Vincent Sven Harry Bogren

Älskar min Pontus Karl Patrik Bogren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards