Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

......

Av jessica larsson - 4 juli 2011 11:47

Nej nu får jag nog ta och skriva ett inlägg, det var väldigt längesen nu..


Vilket åskväder det var i fredag, helt sjukt var det blixtrade å åskade, Å jag är väldigt åskrädd så pontus blev typ sur på mej hehe.. men det tog ju aldrig slut, det låg först över oss sen försvann det bort en stund sen kom det tillbaks över oss så jag kunde inte sova något den natten..


I onsdags gjorde dom ett ultraljud på Vincents hjärta sen tog dom ett blodtryck och ett EKG, vi får svar på allt imorgon så vi håller tummarna på att allt ska vara bra.. han blev ju sååå arg när dom skulle ta blodtrycket på han, väldigt arg blev han :) men sen när dom skulle ta Ekg så kunde han inte ligga still då sparkade han som bara den men ett leende på läpparna, å man ska ju helst ligga still när man tar ett ekg så vi fick avbryta å komma tillbaks efter ultraljudet å testa igen :)

samma på ultraljudet så låg han bara å sparkade å hade sej men han var jätte trött, han ögon bara snurrade runt typ men han vägrade att somna å så fort vi lämnade det rummet så somna han :)


Jag har låtit Vincent få sova i sin vagn nu några nätter å då sover han hela nätterna, jätte konstigt för ligger han i sin säng så vaknar han två gånger varje natt men nu när han sovit i vagnen så vaknar han inte förns 5-halv 6. jätte skönt

Han blev två månader den 2 juli oxå, han börjar bli stor nu, växer som bara den.. tiden går verkligen så fort, helt plötsligt blev han 3år å då ska pontus ta hand om han hihi, sen när han är 5år så ska han lära sej köra maskin enligt morfar men det får vi allt se hur det blir med de :)


Jag gick med en Disneyklubb idag så att vincent kan fa alla dom böckerna å med varje bok så är det en ljudbok oxå.. lite roligt tycker jag.. kommer sluta med att jag läser alla böckerna, finns ju inget bättre än Disney..


Jag var på banken å tog ett litet lån i fredag oxå, mitt första lån :) jag har köpt lite möbler. en soffa, ett soffbord och en matsalsmöbel.. köpte det av min syster (Linda)  för hon ska sälja sin lägenhet i visby så dom har flyttat ut alla henns möbler hit å jag har alltid varit så kär i hennes soffa å matsalsmöbel så nu var jag snabb å lurade va henne de.. men jag tror hon tyckte det var rätt bra så att hon slapp släppa med sej allt upp till sthlm sen när hon och Erik hittat en lägenhet..  Vi saknar Linda, vi skulle vilja att hon kom ner snart.. Vincent saknar moster Linda..


Nej nu får vi göra oss i ordning för snart ska vi åka till fårö å mysa med fölungen..


Älskar min lilla familj så mycket..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards