Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Rubrik saknas

Av jessica larsson - 11 augusti 2011 22:37

Vad jag är dålig på att skriva här :)


Vincent var med i tidnigen i onsdags å han kom med på första sidan ox vilket jag tyckte var väldigt roligt.. det passade han bra, för han är verkligen glad över att vara här fast han hade en så dålig start... han har nästan alltid ett fint leende på läpparna.. han vann tårtan oxå så han fick smaka lite grädde :)¨


Linda var nere i helgen alltid lika trevlig.. hon kom redan i torsdag för tråkigt nog fick vi ta bort vår älskade Herbert i onsdags, världens bästa hund.. jag sov på fårö natten till onsdagen å jag märkte redan vid 5 på morgonen att nån inte stämde med Herbert men vi avvaktade lite, men sen av nån konstig anledning så blev Rulla arg på Elsa så dom rök ihop å slogs så vi var tvungna att ringa vetrenär å dom bad oss kom till dom i roma å då tog vi med oss Herbert oxå å då fick vi ta det jobbiga beslutet :(  men det är precis som att Rulla vill få oss att förstå att det inte var bra med Herbert så då fick Elsa offra sej å ta lite stryck för annars hade vi nog väntat en dag till för det var pappas hund å han var i sthlm, men han hann komma till roma å säga hejdå... ååå jag blir så ledsen bara jag tänker på de, våran Älskade Herbert..


Något lite roligare är att jag och Pontus har förlovat oss :) vi har köpt jätte fina ringar med rött guld å vitt guld.. Älskar min ring.. men jag älskar min man ännu mer. han är världens finaste fast han jobbar så mycket :)


Imorgon fyller Sandra år så jag måste hitta på något skoj till henne, hon är ju inte bara min syster hon är ju min bästa vän oxå så något roligt måste jag hitta på..  kanske ka fråga mamma om hon kan ha Vince på lördag så kan man fira Sandra då, dricka vin/Öl och starta bastun, tror Tobias skulle vara ledig på lördag, Pontus jobbar ju säkert men han kommer väl hem nån gång.


Nej nu får vi nog gå och lägga oss. är så trött hela tiden..

får nog börja äte järntabletter..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica larsson - 12 juni 2012 18:42

har nästan glömt bort denna blogg, kanske skulle ta och börja skriva på den igen!!   vet bara inte riktigt vad jag ska skriva. idag är det 13 månder och 10 dagar sen vincent föddes.. den bästa dagen i mitt liv men oxå den jobbigaste dagen i mit...

Av jessica larsson - 15 december 2011 13:38

Nu var det verkligen längesen jag skrev här.   Min lilla prins är jätte förkyld å hade hög feber igår, Idag är den inte lika hög men han är inte alls pigg så vi ligger i sängen å han sover så gott.. Han ska på läkarbesök imorgon så dom får lyss...

Av jessica larsson - 14 oktober 2011 13:45

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, men det har varit mycket nu med sjukdomar å en gamal häst å lite.. jag har vart väldigt förkyld å Vincent lika så. en förkylning som aldrig verkar vilja ge sej..   Vincent är ännu så snorig å har en jo...

Av jessica larsson - 15 september 2011 12:15

Vince prins var på koll i fredags, allt såg bra ut förutom att han hade för högt blodtryck så han ska tillbaks å göra om de.. hoppas det är bättre då, han var väldigt arg när dom tog blodtrycket så det kan ju ha med det å göra oxå, men det känns bra ...

Av jessica larsson - 6 september 2011 13:40

Äntligen ska jag få åka hem idag, mamma å pappa kommer hem ikväll å åååå vad skönt det ska bli å få komma hem å inte ha 500 hundar runt om sej.. alltså jag älskar alla dessa hundar men jag förstår verkligen inte hur mamma orkar.! får se om Doris bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards